بالمیل پیوسته | 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

بالمیل پیوسته | 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

بالمیل، یکی از رایج‌ترین آسیاب‌های مورد استفاده در صنعت است که برای خرد کردن و تبدیل مواد معدنی مختلف مانند سیلیس، آهک، مس، سرب، روی، سیلیکات، سیمان، پودر سنگ و شیشه استفاده می‌شود. در واقع، بالمیل به طور گسترده در خطوط تولید پودرهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد، از جمله خطوط تولید مس، سرب، روی، آهن، سیمان، سیلیکات، مواد نسوز، مواد ساختمانی و سایر کانی‌های فلزی و غیرفلزی. مکانیزم عملکرد بالمیل بر اساس حرکت دورانی استوانه دستگاه و ایجاد اصطکاک بین گلوله‌ها و مواد است. بالمیل یک استوانه افقی


بالمیل، با استفاده از یک چرخ دنده خارجی بزرگ، حرکت می‌یابد. این چرخ دنده به وسیله‌ی یک چرخ دنده کوچکتر با گیربکس و الکتروموتور دستگاه ارتباط برقرار می‌کند. در بازار، آسیاب بالمیل به نام آسیا گلوله‌ای نیز شناخته می‌شود.

در داخل استوانه بالمیل، گلوله‌های فولادی و آسترهای ضدسایش از جنس فولاد منگنزی قرار دارند که به راحتی قابل تعویض هستند.

این نوع آسیاب بالمیل، هم در حالت خشک و هم در حالت تر مورد استفاده قرار می‌گیرد. در هر حالت، نوع مکانیزم خروجی متفاوت خواهد بود. بالمیل‌ها براساس نحوه ورود و خروج، به دو نوع بالمیل ناپیوسته و بالمیل پیوسته تقسیم می‌شوند.

  • بالمیل ناپیوسته: در این نوع، مواد وارد بالمیل می‌شوند و پس از خرد شدن، از طریق یک بازوی جداگانه خارج می‌شوند.

  • بالمیل پیوسته: در این نوع، مواد وارد بالمیل می‌شوند و پس از خرد شدن، از طریق یک سوراخ در استوانه خارج می‌شوند.

بالمیل پیوسته: مشهد بخار هم اکنون با بیش از 40 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع دیگ بخار –بویلر روغن داغ– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی - بویلر تشعشعی -هیتر مشعل دار-انواع دی اریتور- سختی گیر آب - مبدل حرارتی - تولید و ساخت انواع بالمیل و انواع دستگاه ازن ساز فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع ساخت بالمیل- بال میل- گلوله بالمیل- سازنده آسیاب گلوله ای- ساچمه بالمیل- بالمیل آزمایشگاهی- سگ میل چیست خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع بالمیل باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها و ... می باشیم.

بالمیل پیوسته- مجموعه عظیم مشهد بخار همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع بالمیل در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد ساخت بالمیل- بال میل- گلوله بالمیل- سازنده آسیاب گلوله ای- ساچمه بالمیل- بالمیل آزمایشگاهی- سگ میل چیست با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ مشهد بخار با بیش از 40 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از بالمیل را در مجموعه مشهد بخار بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد. 

بالمیل پیوسته طراحی و تولید شده در مجموعه مشهد بخار با بیش از 40 سال سابقه درخشان و همچنین 20% تخفیف هم اکنون به صورت عمومی و اختصاصی بر اساس نیاز مشتری در بازارهای داخلی و خارجی موجود می باشد جهت هرگونه مشاوره قبل خرید بالمیل لطفا با یکی از شماره های مجموعه مشهد بخار در تماس باشید.

بالمیل یا آسیاب گلوله‌ای چیست؟

بالمیل چیست؟ بالمیل که در زبان فارسی به آن آسیاب گلوله‌‌ای گفته می‌شود در حقیقت سیلندری چرخان است که مواد معدنی درون آن ریخته می‌شود و براثر چرخش سیلندر عمل خردایش انجام می‌شود. عمل بالمینگ به منظور خرد کردن مواد به اندازه ذرات کوچک و گاه نانو استفاده می‌شود. بالمیل پیوسته-  در آسیاب گلوله‌‌ای، خرد کردن یک عمل دائم بوده و تا زمانی که مواد به اندازه کافی خرد نشود بالمیلینگ به اتمام نمی‌رسد. بالمیلینگ یک اصطلاح است که برای نرم کردن و خرد کردن هر ماده‌ای حتی در آزمایشگاه‌ها استفاده می‌شود.

بالمیل به دوگونه در کارخانه‌ها وجود دارد:

بالمیل پیوسته: سیلندر به شکل مخروطی است.

بالمیل ناپیوسته: بالمیل ناپیوسته به شکل یک سیلندر استوانه‌ای ساخته می‌شود.

بالمیل پیوسته | 20% تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

مزایای استفاده از دستگاه بالمیل

هر فرایندی که در صنعت به طور مدام تکرار و به کار گرفته می‌شود بی‌گمان دارای مزایای مختلفی است که اربابان صنایع از آن استفاده می‌کنند. تداوم استفاده از آسیاب گلوله‌ای به‌ گونه‌ای است که موجب مزیت‌های مختلف می‌شود از جمله مهمترین مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تولید محصول با کیفیت

در دستگاه بالمیل به دلیل کنترل سرعت و حرکت، میزان چرخش مواد روی هم مشخص است. برای همین مواد خروجی از آسیاب گلوله‌ای دارای کیفیت یکسانی خواهند بود.

فضای بیشتر در کارخانه

البته این مزیت، تنها مزیت استفاده از دستگاه بالمیل نیست، بلکه ویژگی استفاده از دستگاه بالمیل پیوسته نسبت به بالمیل ناپیوسته است. بالمیل پیوسته-  در کارخانه‌هایی که از دستگاه بالمیل پیوسته استفاده می‌شود به دلیل این‌که مواد بیشتری در دستگاه ریخته می‌شود و تولید محصول بیشتر است، نیاز به تعداد دستگاه بالا نیست و می‌توان از یک دستگاه به جای چند دستگاه بالمیل ناپیوسته استفاده کرد.

تولید مواد سمی

به دلیل بسته بودن دستگاه بالمیل، مواد داخل دستگاه در زمان خرد شدن از دستگاه خارج نمی‌شود به همین نسبت شما از موادی استفاده می‌کنید که در زمان خرد شدن غبار سمی تولید می‌کند. استفاده از دستگاه آسیاب گلوله‌ای از انتشار مواد سمی جلوگیری می‌کند.

می‌توان برای سنگ‌زنی مرطوب و خشک استفاده کرد.

در آسیاب گلوله‌ای می‌توان از سنگ‌زنی خشک و مرطوب بهره برد. بالمیل پیوسته- در آسیاب مرطوب از یک مایع استفاده می‌شود تا مواد روان ‌شده و بهتر روی هم چرخ بخورد و به این ترتیب مواد با کیفیت بهتری پودر خواهند شد. در آسیاب خشک داخل بالمیل هیچ مایعی وارد نشده و چرخش مواد روی هم بدون رطوبت انجام خواهد گرفت.

استفاده در سنگ‌زنی ثانویه

استفاده از بالمیل این امکان را می‌دهد تا موادی که به شکل اساسی خرد نشده‌اند و مواد سختی هستند، یک بار دیگر داخل بالمیل ریخته و خرد شوند. برای همین بالمیل را می‌توان در صنایع گوناگون استفاده کرد.

قابل اطمینان و آسان برای عملکرد خوب

آسیاب توپی با وجود سنگ‌زنی موثر و قدرتمند، ابزاری مطمئن و آسان برای کار است. آسیاب توپی ساختاری بسیار ساده و در عین حال اصل کار ساده دارد که مطمئناً کارایی آسان را تضمین می‌کند.

بالمیل پیوسته- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ مشهد بخار تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم هر نوع از دیگ بخار – بالمیل پیوسته– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی - بویلر تشعشعی -هیتر مشعل دار-انواع دی اریتور- سختی گیر آب - مبدل حرارتی - تولید و ساخت انواع بالمیل و انواع دستگاه ازن ساز را با ارزانترین قیمت و تا 20% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر کارخانجات فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. در مقاله به موضوعات ساخت بالمیل- بال میل- گلوله بالمیل- سازنده آسیاب گلوله ای- ساچمه بالمیل- بالمیل آزمایشگاهی- سگ میل چیست پرداختیم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از دیگ بخار – بالمیل پیوسته– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی و ... را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های - - 09152152481 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.